+48 505 421 620

Trening biegowy

Chcesz zacząć biegać, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać, by nie nabawić się kontuzji? Biegasz, bo zależy Ci na poprawieniu kondycji i zrzuceniu kilku kilogramów, ale dotychczasowe efekty Cię nie satysfakcjonują? Marzysz o starcie w maratonie, ale nie masz pojęcia, jak się do niego przygotować? A może po prostu szukasz motywacji?

To, czego potrzebujesz, to profesjonalny trening dla biegających – niezależnie, czy jesteś początkujący, czy biegasz już jakiś czas i masz za sobą starty w zawodach, osobisty trener będzie Twoim przewodnikiem i asystentem, nadając Twojemu bieganiu określony kierunek.

Wielu biegaczy-amatorów nie zdaje sobie sprawy z popełnianych błędów (zarówno technicznych, jak i metodycznych), które mogą grozić poważną kontuzją. Ich trening bywa też pozbawiony porządku i celu. W ten sposób nie wykorzystują w pełni potencjału, jaki niesie bieganie, a nie widząc progresu, tracą motywację. Personalny trening biegowy to indywidualnie przygotowany plan, a także wnikliwa analiza techniki, motoryki i koordynacji ruchowej oraz korygowanie ćwiczeń na bieżąco – wszystko to daje pewność osiągnięcia wyższego poziomu sprawności fizycznej.

Chcesz zacząć biegać, albo doszlifować technikę?

Umów się! Pierwszy trening pokazowy zawsze gratis!

Jak wygląda trening biegacza?

Przed przystąpieniem do opracowania planu trener personalny przeprowadza wywiad, analizując dotychczasowe treningi i pytając o Twoje cele. Spotkania mają na celu przyjrzenie się technice biegu i w razie potrzeby, jej skorygowanie, ale to nie wszystko.

Trening dla biegających uwzględnia również ćwiczenia stabilizacyjne, siłowe, rozciągające, dzięki którym mięśnie zdolne są do efektywniejszego wysiłku, poprawia się ogólna sprawność oraz gibkość. Wszystko to służy nie tylko lepszym osiągnięciom, ale i zapobieganiu urazom.

Podczas treningu biegacza zdobędziesz cenną wiedzę i wskazówki, które sprawią, że w miejsce zmęczenia wysiłkiem pojawi się satysfakcja, a bieganie stanie się pasją. Precyzyjnie ułożony plan treningowy podporządkowany jest Twojemu nadrzędnemu celowi (np. redukcja wagi, poprawa kondycji, przygotowanie do półmaratonu czy biegu górskiego) i pomaga Ci osiągnąć najlepsze efekty.

Dzięki obecności trenera, masz pewność, że każde ćwiczenie jest elementem ściśle opracowanego cyklu, który zaprowadzi Cię na wyższy poziom fizycznej sprawności. Personalny trening biegowy da Ci także większą motywację i wsparcie w słabszych momentach. Możesz spokojnie skupić się na treningu i czerpać z niego przyjemność, nie martwiąc się, że przez brak odpowiedniego planu, Twoje wysiłki pójdą na marne lub że dopadnie Cię kontuzja.