+48 505 421 620

Blog

Najnowsze wpisy
20 Lis

Osoby, które regularnie biegają, ale i te, które wracają do tej aktywności po dłuższej przerwie, muszą liczyć się z kontuzjami. Należą do nich m.in. zapalenie ścięgna Achillesa.

02 Lis

Trening kolarza powinien być przede wszystkim różnorodny. Należy wspierać bowiem nie tylko mięśnie nóg, ale i całego korpusu. Trening odbywa się więc również na siłowni.

05 Mar
Wiadomo, że w dzisiejszym świecie priorytetem i największym życiowym sukcesem jest utrata wagi i osiągnięcie szczupłej „fit” sylwetki. Piszę ten tekst jako certyfikowany trener personalny z wieloletnim doświadczeniem, znalazłam bowiem na to szybki sposób! Teraz kiedy mam już Waszą uwagę, przedstawię Wam moje sposoby na poprawę myślenia o sobie.

Zrób przegląd szafy!

To nie jest żart. To realne rozwiązanie jak stracić wiele kilogramów (zalegających ubrań) w jeden dzień i poczuć się lżej. Najlepiej zrobić to z profesjonalną stylistką, która bez sentymentów odprawi bluzkę w niepasującym ci kolorze i spodnie w fasonie, który deformuje Twoją sylwetkę. Ja zawsze i wszędzie będę polecać najwspanialszą www.styledoctor.pl
Ale, ale… przegląd szafy gwarantuje ci nie tylko załatwienie tematu wiosennych/jesiennych/przedświątecznych porządków. To także realna poprawa wyglądu. Stylistka określi Twój typ budowy i pokaże jak dobierać kroje ubrań, aby wyeksponować to, co warte pokazania i odwrócić uwagę od obszarów mniej atrakcyjnych.
+1000 do samooceny i samopoczucia!

Rusz się!

A właściwie ruszaj się regularnie, a nie po to, by osiągnąć krótkoterminowy cel.

 

Bikini body, forma na narty, czy inną deskę, ciało bogini na wesele. To wszystko tymczasowe wyzwania, których moc motywacyjna słabnie wraz z ich nadejściem. Znajdź aktywność, która sprawia ci radochę (albo przynajmniej nie powoduje wymiotów) i rób to!

 

Nie wińcie mnie za to, że uważam, iż najlepszym rozwiązaniem na systematyczny ruch jest trening personalny. 😉 Bez trenera osobistego możesz jednak wybrać się na rolki, basen, pobiegać lub pójść na spacer. Jeździj na rowerze, wspinaj się albo uprawiaj wyczerpujący seks. 😉 W każdym razie używaj jakkolwiek swojego ciała.

 

Efekt dostrzeżesz już po pierwszej sesji jakiejś aktywności! Poczujesz, że masz mięśnie, o których istnienie się nie posądzałeś, twoja skóra będzie lepiej dotleniona i napięta, a poczucie własnej wartości i sprawczości poszybuje w kosmos!

Daj już spokój…

To naprawdę smutne i chyba jednak też trochę przerażające, że w dzisiejszych czasach tak trudno ludziom poczuć się dobrze we własnej skórze. Z tym, kim są, ale chyba nawet bardziej z tym, jak wyglądają. Standardy są wyśrubowane, a wzorce idealnych sylwetek bardzo trudne do osiągnięcia w naturalny sposób i bez ograniczania swej codziennej aktywności jedynie do zajmowania się ciałem. Polecam wrzucić trochę na luz i nabrać dystansu do tego całego fitness świata. Masz określoną długość nóg, czy predyspozycję do budowania masy mięśniowej w obrębie klatki piersiowej. Pewnych rzeczy nie da się zmienić, pozostaje akceptacja, do której zachęcam. Oczywiście cała jestem za pracą nad tym, co zmienić można, ciągle jednak w granicach rozsądku, bez zatracania się i z widzeniem perspektywy. Za trzydzieści kilka lat wszyscy będziemy nieco pomarszczeni i zwiotczali, zastanów się co wtedy zostanie. I czy na pewno przepis na #idealnyporanek to wyciskanie ciężarów, zamiast pysznego śniadania z ukochaną osobą, najlepiej w jakichś przyjemnych okolicznościach przyrody. Tak ogromna koncentracja na cielesności powoduje, że niewiele przestrzeni pozostaje na budowanie atrakcyjnego wnętrza, buduje się tylko atrakcyjne pośladki.
15 Lis

Sezon narciarski zbliża się wielkimi krokami. Aby zabawa na stoku była prawdziwą przyjemnością, zadbaj o swoją kondycję zanim zaplanujesz wypad w góry. Będąc w dobrej formie, nie tylko uchronisz się przed kontuzją, ale też…