+48 505 421 620

Trening dla wspinaczy

trening wspinaczkowy

Wspinaczka to bardzo wymagająca dyscyplina sportu, którą można trenować zarówno amatorsko, jak i wyczynowo. W obu przypadkach sport ten wymaga dużych umiejętności technicznych, odpowiedniego przygotowania siłowego i kondycyjnego. Z myślą o Twoich potrzebach przygotowaliśmy w MIND YOUR BODY trening wspinaczkowy dla początkujących, który zapewni odpowiednie zaplecze fizyczne. Dzięki temu unikniesz albo w największy możliwy sposób ograniczysz ryzyko kontuzji na ścianie. Jednocześnie zyskasz maksimum przyjemności w czasie uprawiania sportu podczas wstawiania się w nowe drogi czy baldy! Naszym zdaniem trening dla wspinaczy powinien obejmować kilka aspektów, które zawsze są dopasowywane do Waszych konkretnych możliwości, umiejętności i ograniczeń. W czasie treningu staramy się poprawić Waszą siłę, koordynację oraz wytrzymałość. To kluczowe elementy wspinaczki obok dobrej techniki, właściwej masy ciała i determinacji. Należy podkreślić, że to tylko część przygotowań uwzględnianych w czasie treningu ze wspinaczem.

Odpowiednio przeprowadzony trening wspinaczkowy, wzmacnia wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe (m.in. mięśnie obręczy barkowej, pleców, ramion i brzucha).

Skorzystanie z pomocy trenera umożliwi uzyskanie zadowalających efektów w możliwie najkrótszym czasie, przy zachowaniu należytego bezpieczeństwa.

Elementy treningu dla początkujących wspinaczy

Trening personalny obejmuje przygotowanie zarówno dla osób już trenujących wspinaczkę, jak i tych pragnących dopiero rozpocząć swoją przygodę z tą dyscypliną. Specjaliści z MIND YOUR BODY dopasują trening wspinaczkowy dla początkujących do Waszych potrzeb. Trening jednocześnie poprawi Waszą wydolność i ogólną sprawność, jak i zwiększy siłę oraz wzmocni korpus. Dlatego w czasie treningu wykorzystamy elementy treningu siłowego, treningu aerobowego, popracujemy nad mobilnością i stabilnością.. Jesteśmy przekonani, że to połączenie to klucz do Waszego sukcesu! Zaproponowane ćwiczenia sprawią, że z czasem wypracujecie właściwy poziom siły, gibkości oraz równowagi. Pokażemy także, jakie ćwiczenia zrobić w ramach rozgrzewki przed samym treningiem wspinaczkowym. Umożliwi to sprawniejsze wykonywanie ćwiczeń technicznych w czasie samej wspinaczki nie tylko na ściance wspinaczkowej, ale przede wszystkim w momencie wspinania się już w skałach. Zapewniamy pełne dopasowanie treningu do możliwości Waszego organizmu.